Välkommen till min nya blogg!

Jag har nu gjort en tävlingsblogg där jag skriver in och länkar alla tävlingar jag är med i så att det inte blir så mycket tävlingar i min personliga blogg men även för att ni andra också ska få chansen att vara med i dessa fantastiska tävlingar! :)

 

Jag har försökt gjort det så enkelt som möjligt för er. Under varje tävling så skriver jag när tävlingen avslutas. Jag har lagt in alla tävlingar i olika kategorier som ni ser i vänsterspalten. Pågående tävlingar - så ni vet vilka som är igång just nu, där ni fortfarande kan vara med och delta. Avslutade tävlingar - så ni ser att det redan lottats ut en lycklig vinnare så att man inte längre kan delta i dem.

 

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0