Presentkort på 300:- hos LyxigaPlåtburkar.se



Jag är med och tävlar om ett presentkort på 300 kr hos Sockerrus, en tjej som älskar Derrière la porte’s/Dixies underbara plåtburkar men vem gör inte det? ;) Dom är ju så underbara! Och vet du vad? Nu får både DU och JAG också chansen att handla fina burkar eller andra fina retrprylar från Cabanaz eftersom jag just såg att hon lottar ut ett presentkort på 300 kr att handla för hos LyxigaPlåtburkar.se. Bra va? Så nu är jag så snäll att jag tipsar dig så att du också kan vinna detta pris! Ta och klicka in dig HÄR och tävla du med! :D

Tävlingen avslutas den 16 mars klockan 23.59.
Du måste ha antingen BLOGG eller FACEBOOK för att kunna delta i tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0